fbpx
reklamiranje

Da li je sve oko nas oglas?

Da li je sve oko nas oglas?

U nastavku teksta saznajte kako da reklamiranje iskoristite na najbolji način za svoj biznis.

Reklamiranje je svuda oko nas

Da li ste se nekada zapitali koja je pozadina svega što nam se plasira? Kada pogledamo malo bolje, uvidećemo da smo okruženi informacijama koje vidimo sa svih strana.
Dok se vozimo automobilom uglavnom slušamo radio. Kod kuće gledamo televizijski program. Kada se vraćamo sa posla javnim prevozom listamo društvene mreže na svojim pametnim telefonima.
U svim ovim aktivnostima izloženi smo nekom vidu sadržaja.
Konstantno nam se plasiraju razne informacije i reklimiranje.
Ako se malo dublje zamislimo, sve te informacije su zapravo neki vid oglasa.
Određeni oglasi su očigledni. Dok su neki kreirani suptilnije, ali i jedni i drugi imaju za cij da skrenu pažnju i izazovu određenu reakciju ljudi (uglavnom je to kupovina nekog proizvoda ili usluge).

Iz ugla firme zašto je bitno oglašavanje?

Primetićemo da se svi veliki “igrači” oglašavaju i bave reklamiranje.
Ne postoji osoba koja ne zna neki oglas za Coca-Colu, Mercedes, McDonald’s i ostale gigante. Bez obzira što je reč o svetski poznatim brendovima, svi su oni davno uvideli koliki značaj ima oglašavanje. Veliki brendovi zato konstantno ulažu u ovaj vid marketinga.

Ako se sada osvrnemo na privredu Republike Srbije, 99.8% (da, dobro ste pročitali) ukupno aktivnih preduzeća čine mikro i mala preduzeća.

Nameće se pitanje, kako se probiti oglas u moru konkurencije ako niko ne zna Vas?

Yellow Pages ima rešenje!

Još pre 20 godina, uspeli smo da prepoznamo potrebe i želje ljudi (kupaca) da lakše dođu do traženih proizvoda i usluga. Sa druge strane, tu su potrebe firmi, preduzetnika i zanatljija za oglašavanjem, kojima je u interesu da što više ljudi zna za njih i njihove proizvode, odnosno usluge.

Prateći tehnološki napredak, prešli smo sa štampanog izdanja na veb platformu. Nakon uspešnog prelaska uveli smo i sve vidove digitalnog oglašavanja i reklamiranje (video oglasi, mailing kampanje, promocije na svim društvenim mrežama).
Strategije oglašavanja kreiraju se posebno za svakog klijenta. Pažljivo se biraju najefektivniji vidovi i kanali oglašavanja, gde se vodi računa da se postigne maksimizacija profita u odnosu na uložena novčana sredstva.

Oglas koji košta malo, ali znači mnogo!©

administrator

Ostavite odgovor