fbpx
digitalno oglašavanje

Digitalno oglašavanje – Budućnost koja je došla!

Digitalno oglašavanje – Budućnost koja je došla!

Danas sve više ljudi kupuje preko interneta. U potrazi za pravom firmom, odnosno pravim proizvodom ili uslugom koji će im zadovoljiti potrebe ili rešitit problem, korisnici surfuju internetom u potrazi za informacijama. Internet je zapravo more informacija u kojima često ne možemo lako da se snađemo. Savremeni način proizvodnje omogućio je postojanje mnoštva sličnih proizvoda koji se naizgled ne razlikuju mnogo, ali ponekad je ta mala razlika presuđujuća. Na koji način onda digitalno oglašavanje može pomoći kako firmi, tako i samim korisnicima?

Pre nego što se pozabavimo internet kupovinom i važnosti digitalnog oglašavanja za svaku firmu, predstavićemo statistiku koja govori u prilog našim tvrdnjama. U Srbiji postoji preko 4 miliona internet korisnika. Na internetu se provodi više od 2 sata dnevno, dok npr. u svetu više od 90% firmi koristi različite načine online oglašavanja, kao što su sajtovi ili društvene mreže. Samo uz ove podatke možete zamisliti koliki potencijal ima digitalno oglašavanje.

Digitalni marketing

Ipak, posao oglašavanja nije jednostavan. Nije dovoljno otvoriti Facebook stranicu ili napraviti sajt na kome ćete okačiti svoju adresu i kontakt telefon. Kupci danas zahtevaju sve potrebne informacije kako bi se odlučili na kupovinu. Za digitalno oglašavanje je bitno da se firma izdvoji svojom ponudom, da ponudi rešenje problema i da bude što otvorenija u komunikaciji sa potencijalnim klijentom. Ukoliko se bavite prodajom obuće, nije dovoljno da napišete da prodajete cipele ili patike. Potrebno je navesti, između ostalog:

  • Koje brendove imate u ponudi;
  • Koje tipove, koje veličine i boje, kao i druge karakteristike proizvoda možete izdvojiti u ponudi;
  • Kolike su cene proizvoda;
  • Poželjno je da dajete ekspertske savete o tome koji proizvod odgovara nekoj osobi;
  • Treba omogućite da klijenti prenesu svoja iskustva i podele preporuke.

Na taj način gradite odnos poverenja, što je danas jedan od presudnih faktora za uspeh svakog oglašavanja, odnosno samog poslovanja firme. Ako imate firmu, Vi morate ponuditi rešenje koje kupci traže i izdvojiti se u moru drugih firmi.

subscriber

Ostavite odgovor

Vaša adresa e-pošte neće biti objavljena. Required fields are marked *