fbpx
pertle

Pertle postoje veoma dugo

Pertle postoje veoma dugo. Na početku je naravno postojao samo kanap, ali postepeno su ljudi počeli da koriste razne vrpce i trake za vezivanje obuće, što bi se moglo smatrati pretečom pertli. Da bi se vrpca zvala pertlom, neophodno je da imaju metalni ili plastični završetak kako bi se lakše…

Podno grejanje

Pet zabluda vezanih za podno grejanje

Pet zabluda vezanih za podno grejanje Onog momenta kada je podno grejanje počelo da se ugrađuje, krenuli su i mitovi vezani za ovaj tip grejanja. Istina je da je ovo zapravo jedan lako održiv i ekonomičan sistem. Ovde smo da razotkrijemo mitove i prikažemo realno stanje. Podno grejanje je mnogo…

cegeri

Plastične kese su prošlost – Šta je onda budućnost?

Šta ćemo mi bez plastičnih kesa iz prodavnice? Plastične kese su izašle iz upotrebe… Barem tako propisuju nove izmene zakona u Beogradu, prema kojima se od 1. januara 2020. godine više neće koristiti plastične kese u maloprodajnim objektima. Više nećemo moći tako lako da nagomilamo kese kojima je potrebna posebna…

tržni centar

Zašto je tržni centar postao hram kupovine?

Zašto je tržni centar postao hram kupovine? Ukoliko želite da se sa nekim nađete na Novom Beogradu, verovatno ćete da se dogovorite da se vidite kod Ušća. Pritom misleći na lokaciju u blizini tržnog centra, a ne na mesto ulivanja Save u Dunav. Da li vam se čini da su…

priča deo marketinga

Priča je sastavni deo oglašavanja firme

Priča je sastavni deo oglašavanja onoga što radite Prodaja proizvoda je mnogo više od samog čina prodaje, kojom na tržištu za određenu svotu novca nudite kupcu neko rešenje njegovog problema ili potrebe. Ukoliko pretpostavimo da ono što vi prodajete, nude i neke druge firme, jedan od glavnih zadataka jeste taj…

marketing oglašavanje

Zašto je marketing neophodan svakoj firmi?

Marketing je neophodan segment svake firme Danas ne možemo zamisliti svet bez reklama koje postoje svuda oko nas. Da bi se povezala sa svojim potencijalnim klijentima, svaka firma mora uzeti u obzir različite alate marketinga. Marketing može predstavljati različite stvari: od klasične preporuke od usta do usta, do izgrađenog brenda…

digitalno oglašavanje

Digitalno oglašavanje – Budućnost koja je došla!

Digitalno oglašavanje – Budućnost koja je došla! Danas sve više ljudi kupuje preko interneta. U potrazi za pravom firmom, odnosno pravim proizvodom ili uslugom koji će im zadovoljiti potrebe ili rešitit problem, korisnici surfuju internetom u potrazi za informacijama. Internet je zapravo more informacija u kojima često ne možemo lako…

preporuka klijenata

Zašto svakoj firmi treba da bude važna dobra preporuka?

Zašto svakoj firmi treba da bude važna dobra preporuka? Nekada se posao razvijao tako što su ljudi usmeno preporučivali dobrog zanatliju ili advokata. Dokazi o kvalitetu firme nisu ostajali zabeleženi, niti javni, već su ostali na preporukama od usta do usta. Era interneta je donela velike promene… Ljudi su počeli…

ekspert

Šta svaki ekspert mora da poseduje?

Šta svaki ekspert mora da poseduje? Zbog čega je važno da postoje eksperti? Postavimo ovo pitanje na drugačiji način. Ukoliko Vam je potreban prevod dokumenta, koji sadrži specifičnu terminologiju koja Vama nije bliska, morate angažovati sudskog tumača, posebno ako je u pitanju zvanični dokument.  Ili ste možda u situaciji kada…